- Czy zostanę powiadomiony o końcu okresu abonamentowego za wykupione usługi ?
-
Gdy okres abonamentowy dotyczący wykupionej usługi (m.in. konto hostingowe, domena) dobiega końca, automatycznie wysyłane są dwa powiadomienia w postaci wiadomości e-mail o możliwej blokadzie usługi na miesiąc i tydzień przed upływem końca ważności.
Wiadomość wysyłana jest na kontaktowy adres e-mail podawany podczas rejestracji danej usługi.
- Gdzie znajdę informarcje o płatnościach gdy nie doszła do mnie faktura wraz z powiadomieniem ?
-
Każde e-mailowe powiadomienie o dobiegającym końcu świadczenia danej usługi zawiera link umożliwiający pobranie i wydrukowanie faktury pro-forma. Lista wszystkich płatności za domeny i konto hostingowe oraz dostęp do faktur (bieżących pro-form i wystawionych f.VAT) dostępna jest w panelu zarządzania kontem.
Zakładka: Informacje -> PłatnościApelujemy o okresowe sprawdzanie ważności kontaktowych adresów e-mail
w rubrykach danych adresowych, na które wysyłane są wszystkie powiadomienia. - Kiedy i w jakiej formie otrzymam fakturę VAT ?
-
Po zaksięgowaniu dokonanej płatności wysyłana jest automatycznie wiadomość e-mail zawierająca fakturę VAT w postaci dokumentu PDF
Fakturę VAT można również pobrać bezpośrednio w panelu zarządzania kontem hostingowym.
- Na jaki rachunek bankowy dokonywać płatności za wykupione usługi ?
-
Do każdego konta użytkownika, przypisany jest unikatowy numer konta bankowego na które należy dokonywać płatności za określoną usługę (konto hostingowe / domena / certyfikat ...)
Aktualny nr konta jest zawsze podany na fakturze pro-forma, wysyłanej wraz z przypomnieniem o pozostałym do końca terminie ważności danej usługi.
Prosimy dokonywać oddzielnych płatności za usługi na podane w fakturze konto, podając w tytule przelewu nazwę konta i/lub nr faktury którego dotyczy przelew.
Apelujemy o nie łączenie w jednym przelewie opłat za różne usługi i nie dokonywanie płatności na nr kont pochodzących z faktur za wcześniejsze okresy rozliczeniowe
- Ile kosztuje migracja na wyższy pakiet hostingowy ?
-
Jeśli migracja na pakiet wyższy następuje przed upływem ważności aktualnie posiadanego pakietu (Starter / Mini / Pro), nasz system bilingowy automatycznie wylicza konieczną dopłatę na podstawie ilości dni do zakończenia okresu rozliczeniowego.
W wypadku migracji na pakiet z nowej oferty, ale równoważny cenowo dotychczasowemu
nie są naliczane żadne opłaty ! - Rezygnacja z usług hostingu / utrzymania domen internetowych
-
Nie wymagamy żadnych akcji ze strony Użytkownika w wypadku rezygnacji ze świadczonych przez nas usług hostingu stron i poczty e-mail oraz rejestracji i odnawiania domen internetowych.
W tym celu wystarczy zignorować automatycznie wystawiane faktury proforma i nie opłacać następnych okresów rozliczeniowych. Konto po upływie terminu ważności zostanie automatycznie zablokowane i umieszczone w kolejce kont do usunięcia. Natomiast ważność domeny internetowej wygaśnie samoistnie po zakończeniu okresu kwarantanny.
Jednocześnie będziemy wdzięczni jeśli podadzą nam Państwo powody rezygnacji z usługi.
Być może zabrakło jakiegoś elementu w naszej ofercie, co mimo wszystko byłoby możliwe do wdrożenia i udostępnienia.
Z pewnością taka informacja podpowie nam, co możemy jeszcze poprawić, dodać, czy udostępnić w świadczonych usługach.