cloud hostinghelpdesk hostozaur sie pomaga

Czyżbyś znalazł najlepszy i najtańszy hosting z kreatorem stron www,instalatorem aplikacji i firmową pocztą email 📩? To wszystko już za 49zł/rok

Szanowni Państwo,

Z radością informujemy, że nasza firma rozpoczęła współpracę i stała się oficjalnym partnerem firmy G Data w zakresie dostarczania kompleksowej ochrony antywirusowej.

Coraz częściej możemy spotkać się z atakami hakerskimi zarówno w przedsiębiorstwach, jednostkach publicznych jak i w urządzeniach (komputery, smartfony) domowych. W momencie gdy korzystanie z bankowości elektronicznej, przechowywanie prywatnych zdjęć i zbiorów danych jest powszechne, ochrona przed niepowołanym dostępem staje się wręcz koniecznością. Warto więc zainwestować w sprawdzone rozwiązania i zainstalować niezawodne oprogramowanie antywirusowe. Ochrona nie jest droga a skutki jej braku mogą być wręcz katastrofalne.

Posiadając wysokiej jakości oprogramowanie antywirusowe:

⇒ Zapobiegniesz kradzieży pieniędzy z Twojego konta bankowego;

⇒ Uniemożliwisz przejęcie twoich kont na portalach społecznościowych;

⇒ Ochronisz dane osobiste: personalia, dane teleadresowe, e-maile;

⇒ Zabezpieczysz pliki z ważnymi danymi.

Zalety oprogramowania antywirusowego G Data to między innymi:

⇒ wysoka skuteczność wykrywania wirusów

⇒ ochrona przed wirusami szyfrującymi,

⇒ brak backdoorów

⇒ ochrona bankowości internetowej i transakcji internetowych

⇒ kopie zapasowe danych w chmurze

⇒ polskojęzyczna pomoc techniczna.

ANTYWIRUSY G DATA I ICH ZALETY

Oprogramowanie antywirusowe G Data to wiele praktycznych funkcji, w tym:

⇒ Inteligentny firewall

⇒ Kontrola rodzicielska

⇒ Cogodzinne aktualizacje

⇒ bankGuard – dla bezpiecznej bankowości i zakupów w sieci

⇒ Automatyczne kopie zapasowe danych w chmurze

⇒ Polskojęzyczna pomoc techniczna

⇒ Ochrona przed phishingiem

⇒ Exploit Protection

⇒ AntiSpam

⇒ Kontrola zachowania

A dla smartfonów i tabletów dodatkowo:

⇒ Ochrona zapisanych kontaktów

⇒ Zabezpieczenie dostępu do aplikacji hasłem

⇒ Blokada urządzenia po zmianie karty SIM

⇒ Funkcje antykradzieżowe

⇒ Blokowanie niechcianych numerów

 

Kilka kluczowych informacji dot. Produktów G DAtA:

·         proste licencjonowanie: 1licencja = 1 stanowisko (Serwer, PC, Android, iOS),

·         prosta w obsłudze darmowa konsola, można zainstalować nawet kilka,

·         zarządzanie siecią: Network Monitoring (PDF),

·         inwentaryzacja sprzętu IT i oprogramowania,

·         Policy Manager:  zarządzanie bezpieczeństwem (blokada stron www, blokada napędów zew., przypisywanie dedykowanych Pendrive`ów)

·         dodatek: Patch Management (PDF): Możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania: Windows/JAVA/Adobe i wielu innych we wszystkich komputerach z własnej sieci z poziomu konsoli,

·         wsparcie serwisowe 24/7 w tym po 17:00 w języku angielskim,

·         pełne zarządzanie android (telefony tablety), zdalne namierzanie urządzenia, zdalna blokada, zdalne przywracanie ustawień fabrycznych itp. )

·         podwójny silnik antywirusowy (Bitdefender i własny G DATA),

·         autorska „Kontrola Zachowania” bardzo dobre wykrywanie zagrożeń typu Ransomware (szyfrowanie danych dla okupu), nasze video (faktura DHL) https://youtu.be/nfPxU-SdcVQ

·         ochrona bankowości „BankGuard”,

·         i inne..

W razie dodatkowych pytań, zamówień prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej pod nr 32 733 10 32 lub zapraszamy do kontaktu mailowego: pomoc@webserwer.pl

 Jesteśmy gotowi do przygotowania prezentacji techniczną on-line oraz przesłanie kluczy testowych dla naszych Klientów.

Polityka prywatności webserwer.pl

1.Informacje ogólne.

Operatorem serwisu webserwer.pl jest Lingua-IT Sp. z o.o., ul. Gallusa 10, 40-754 KatowiceSerwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
  1. dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
  2. zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").
  3. gromadzenie logów serwerów www

2.Informacje w formularzach.

Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu,adres IP)Dane podawane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecimDane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza,np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługiw szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć KomputerowaNASK),serwisów obsługujących płatnościlub teżinnychpodmiotów,z którymi Lingua-IT Sp. z o,o, w tym zakresie współpracuje.

3.Informacja o plikach cookies.

Serwis korzysta z plików cookies.Pliki cookies (tzw.ciasteczka”)stanowią dane informatyczne,w szczególności pliki tekstowe,które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu.Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej,z której pochodzą,czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
  1. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu),dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:sesyjne” (session cookies)orazstałe” (persistent cookies).Cookiessesyjnesą plikami tymczasowymi,które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania,opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).Stałepliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa)zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie.Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies.Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

4.Logi serwera.

Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.Ponadto zapisowi mogą podlegać:
  1. czas nadejścia zapytania,
  2. czas wysłania odpowiedzi,
  3. nazwę stacji klientaidentyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
  4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
  5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) –w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
  6. informacje o przeglądarce użytkownika,
  7. Informacje o adresie IP.Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

5.Udostępnienie danych.

Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6.Zarządzanie plikami cookiesjak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies,może zmienić ustawienia przeglądarki.Zastrzegamy,że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania,bezpieczeństwa,utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić,a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

Wysoką jakość usług zapewnia nowoczesna i wydajna infrastruktura serwerowa

Nasze usługi świadczymy w oparciu o wysokiej jakości sprzęt wiodących producentów, stosując innowacyjne rozwiązania pozwalające automatyzować codzienne działania i ułatwiające zarządzanie usługami.
Nie idziemy na kompromisy stosując niskobudżetowy sprzęt klasy PC, nieprzystosowany do wysokich obciążeń i długotrwałego działania
choć z pewnością pozwoliłoby to jeszcze bardziej obniżyć ceny.
Stawiamy na niezawodność i wydajność, dlatego w naszych klastrach znajdują się wyłącznie rackowe serwery DELL PowerEdge i HP ProLiant oraz macierze dyskowe Equallogic i Fujitsu, o zróżnicowanych parametrach w zależności od nadanej im roli.

Wyposażenie naszych serwerów stanowią m.in.:

  • 2 i 4-rdzeniowe procesory xeon®
  • 8 - 144 GB RAM ECC
  • macierze z HDD 1-2 TB SAS 15k
  • SSD w roli dysków systemowych

To właśnie nowoczesny sprzęt o dużej mocy obliczeniowej, szybkości, pojemności i wysokiej stabilności stanowi o wysokiej jakości świadczonych przez nas usług. Wpływa to zasadniczo na wysokie limity parametrów, lub też ich całkowity brak, bez potrzeby stosowania automatycznych, natychmiastowych blokad dostępu do usług w przypadku ich chociażby chwilowego przekroczenia. Wykorzystując rozwiązania failover i load balancing odczuwalność awarii - w razie ich wystąpienia bądź braku dostępu - dla naszych klientów jest znikoma.

FAILOVER

System oparty na wirtualizacji adresacji IP, oraz duplikacji wrażliwego elementu systemu. Dzięki czemu w przypadku awarii jednego z kluczowych serwerów ruch przenoszony jest na drugi, aktywny serwer, przejmujący rolę poprzednika. W ten sposób odczuwalność awarii dla klienta końcowego jest zmniejszana zaledwie do czasu przeładowania strony WWW
lub ponownego połączenia.

LOAD BALANCING

Rozwiązanie sprzętowe bądź programowe mające na uwadze wzrost dostępności i wydajności aplikacji, funkcje rozkładania ruchu oraz zwiększanie mocy obliczeniowej poprzez dostawianie kolejnych serwerów
do już istniejącej infrastruktury.

COIG Data Center logo Serwery webserwer.pl są zlokalizowane w Katowicach w COIG Data Center - polskim, nowoczesnym centrum przechowywania i przetwarzania danych klasy TIER III (ANSI/TIA-942) uruchomionym w 2005r i rozbudowanym o dodatkowe moduły w 2012r, świadczącym usługi zgodnymi z normą ISO/IEC 27001:2005, co potwierdza certyfikat nr IS 582037

Centrum Danych COIG

Kluczowe cechy COIG DC

green data centerCentra Przetwarzania Danych o tradycyjnej architekturze zużywają porównywalną ilość energii służącej do chłodzenia urządzeń, co do ich zasilania. Wdrożenie rozwiązań Green Data Center wpisuje się w politykę energetyczno-klimatyczną Unii Europejskiej, zmniejszając negatywny wpływ na środowisko, jaki wywiera duży pobór energii i produkcja dużych ilości CO2.

Technologie Green Data Center wykorzystywane w Centrum Przetwarzania Danych COIG stanowią przede wszystkim oszczędność finansową poprzez maksymalne zmniejszenie poboru energii elektrycznej. Dzięki zastosowaniu systemu chłodzenia wykorzystującego warunki naturalne (temperaturę powietrza) i wodę lodową stanowią tym samym rozwiązanie przyjazne dla środowiska naturalnego.

Bezpieczeństwo sieciowe


  • pełna redundantność szkieletu sieci w Data Center;
  • zabezpieczenie i monitorowanie wszystkich portów sieciowych przed nieautoryzowanym podłączeniem do sieci (także sieci LAN w COIG S.A.);
  • podział sieci Data Center na kilka stref i przypisanie serwera do strefy ze względu na rodzaj spełnianej funkcji oraz grupy Klientów;
  • ochrona wszystkich stref wydajnymi, sprzętowymi zaporami sieciowymi (firewall);
  • monitorowanie anomalii sieciowych za pomocą systemu IPS (Intrusion Prevention System);
  • podłączenie do kilku operatorów telekomunikacyjnych za pomocą światłowodu i radiolinii.

Bezpieczna lokalizacja i kontrola dostępu


monitoring

Data Center usytuowane jest w wydzielonej części budynku, chronionej przez system alarmowy i autonomiczny system telewizji przemysłowej budynkowej oraz drugi - nadzorowany przez firmy wyspecjalizowane w zakresie ochrony.

Dostęp do pomieszczeń mają jedynie osoby upoważnione, prowadzona jest rejestracja wejść/wyjść przez system kontroli dostępu w oparciu o karty magnetyczne i kody PIN.

Wszystkie podejmowane środki ostrożności mają na celu wyeliminowanie jakiejkolwiek możliwości dostępu do infrastruktury serwerowej przez osoby do tego nieupoważnione

Niezawodne zasilanie energetyczne


zasilanie awaryjneZasilanie energetyczne doprowadzane jest z dwóch niezależnych, zewnętrznych źródeł, a awaryjne zasilanie zapewnia agregat prądotwórczy. Ciągłość działania urządzeń IT zabezpieczona jest przez zestawy UPS-ów, pracujących w układzie n+1.DC COIG posiada system samoczynnego załączenia rezerwy, monitorujący parametry zasilania i przełączający na właściwe w razie awarii.

Systemy klimatyzacyjne i przeciwpożarowe


system klimatyzacyjny w DCDC wyposażone jest w stałe urządzenia gaśnicze gaszące gazem obojętnym, oddzielne dla każdej serwerowni (FM-200)l. Ściany i drzwi gwarantują co najmniej 60-minutową odporność ogniową, a mikroklimat pomieszczeń kontrolowany jest za pomocą zdublowanych klimatyzatorów precyzyjnych i instalacji wentylacyjnej.

Co możemy zaoferować na coraz ciaśniejszym rynku hostingowym ?

  • 14-dniowy okres testowy

    14 dni okresu testowego Bez żadnych zobowiązań, ograniczeń i limitowania konta w tym okresie, poza parametrami podanymi w jego specyfikacji.
    Nie czekasz na aktywację - konto rusza w momencie poprawnej rejestracji.
    Dwa tygodnie to czas z nawiązką wystarczający na sprawdzenie wszystkich możliwości wymienionych w naszej ofercie. Jeśli nie odnajdziesz potrzebnej funkcji lub jej działanie bądź konfiguracja była niejasna, skontaktuj się z nami niezwłocznie. Sprawdzisz tym samym sprawność i elastyczność naszej pomocy technicznej, a my spróbujemy dostarczyć odpowiednie rozwiązanie lub wyjść z propozycją.

  • Elastyczne limity hostingu wirtualnego

    wysokie limity Słupki w statystykach nie służą tylko temu, aby móc zobaczyć jakie limity przekraczają usługi i aplikacje z których korzystasz. Aktualizacja wordpressa położyła cały serwis ? Wysyłka 300 e-maili jednocześnie kończy się fiaskiem ? Operacje na bazie danych przekraczały dozwolone limity czasu ? Zaufaj naszym maszynom i automatycznym rozwiązaniom zabezpieczającym przed przeciążeniami, które stosujemy od wielu lat.
    Daj im chwilę, a poradzą sobie ze wszystkim bez ograniczania dostępu - oczywiście
    w granicach zdrowego rozsądku. Te granice podajemy w specyfikacji kont.

    Przy czym kwestie limitów traktujemy umownie, nie doprowadzając do natychmiastowej blokady w oparciu o sztywne reguły i na niezrozumiałych warunkach jak to mogłoby mieć miejsce przy nielimitowanym transferze.

    A gdyby określony parametr nie spełniał Twoich oczekiwań bądź czegoś brakowało w podanej specyfikacji
    nie omieszkaj powiadomić nas o tym. Zobaczymy co można zrobić z tym fantem.

  • Bezpieczeństwo Twoich danych

    bezpieczeństwo danych Kopię wszystkiego co posiadasz na koncie (pliki, bazy danych, skrzynki pocztowe) wykonujemy codziennie i przechowujemy przez siedem dni.
    Jeśli usuniesz przypadkiem swoje dane, bazę lub wszystkie maile używając nieszczęsnego protokołu pop3, po czym wyjedziesz na weekend i dopiero po kilku dniach zreflektujesz się o fatalnej w skutkach pomyłce, wciąż będziemy mieli ich kopię, gotową do przywrócenia
    Czy zdarzyło Ci się, że Twój dostawca usług rozkładał ręce w takim wypadku ?

    Pamiętaj, że kopie bezpieczeństwa danych wykonywane są punktowo co 24h w porze nocnej.
    Oznacza to, że gdy wprowadzisz na koncie nowe dane, po czym je usuniesz zanim zakończy się kolejny cykl backupu, przywrócenie wykasowanych danych nie będzie możliwe.

  • Jasne warunki i profesjonalne wsparcie techniczne

    jasne warunki hostingu Stosujemy przejrzystą politykę cenową, bez ukrywania pokątnie opłat drobnym drukiem w trudnych do odnalezienia regulaminach.
    Nie uciekamy się przy tym do podchwytliwych „promocji”, proponując pozorne oszczędności w celu zdobycia klienta i utrzymania go na siłę klauzulami.
    Wgląd do wszystkich płatności i wystawianych faktur jest nonstop dostępny w panelu zarządzania.
    Interesuje nas długotrwała współpraca, stąd staramy się utrzymywać ceny hostingu na przystępnym pułapie, a dość atrakcyjnym w przypadku zakupu i przedłużenia ważności domen internetowych.

    Nie „utrudniamy życia” grając na zwłokę. Dzięki zautomatyzowaniu określonych procesów, nasi klienci są zawsze informowani zawczasu o dobiegającym końca okresie ważności usług.
    Chcesz przenieść domenę gdzie indziej, albo - co nas ogromnie ucieszy - przyjść z nią do nas ? Nie ma sprawy! Wystarczy poinformować nas o tym, a dopełnimy wszelkich potrzebnych formalności.

  • Pewność świadczonych usług

    dinozaury hostingu Ponad 14 lat świadczymy usługi w branży IT na polu rozwiązań sieciowych
    i technologii internetowych, przez co jesteśmy poniekąd dinozaurami hostingu.
    Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu możesz mieć pewność, że usługi które świadczymy zostały sprawdzone w boju przez tysiące użytkowników i zoptymalizowane do granic możliwości. Nie oznacza to bynajmniej naszego skostniałego, korporacyjnego podejścia i zaniechania dalszego rozwoju.
    Wręcz przeciwnie ! Stale opracowujemy i wdrażamy nowe rozwiązania, aktualizując te już istniejące. Staramy się zawsze być o krok do przodu, jednakże nie okupując tego kosztem jakości i stabilności usług. Nieustanny rozwój i stale rosnąca liczba klientów daje pewność, że przy niefortunnej koniunkturze nie znikniemy z rynku z dnia na dzień. A tym samym Twoje strony www, konta e-mail i domeny internetowe, co oznaczałoby całkowity paraliż w kontaktach elektronicznych, stawiając Twoją reputację pod znakiem zapytania i poddając cierpliwość Twoich kontrahentów srogiej próbie.

  • Sprawdzone technologie i rozwiązania dostosowane do realnych potrzeb.

    nie sprawdzone technologie cloud Nie podążamy ślepo za marketingowymi trendami, czy nowinkami o niejasnej definicji
    i przeznaczeniu - horrendalnie drogich i rzadko wykorzystywanych w 100%. Stosowane przez nas rozwiązania są powszechnie dostępne i sprawdzają się od lat. Są na tyle elastyczne oraz skalowalne, aby zapewnić prawidłowe działanie najpopularniejszych aplikacji - do których dokumentacja jest szeroko dostępna - a wraz ze stale rosnącym zapotrzebowaniem na zasoby, móc zwiększać wydajność zaplecza bez przestojów w dostępie do świadczonych usług.

    Choć nasza infrastruktura sprzętowa jest budowana na wieloserwerowych klastrach, wciąż nie przekonały nas marketingowe, mylące frazesy o blaskach cloud hostingu. Jesteśmy zbyt „pochmurni” dobrze znając jego cienie, o których mało się mówi. Nasze usługi dedykujemy osobom prywatnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, dla których to przejrzystość oferty, bezpieczeństwo i pewność działania usług oraz świadczona pomoc i sensowny przelicznik cen do możliwości są wyznacznikami, wg których dokonują wyboru. I choć dynamicznie zwiększane zasoby, doraźne dostarczanie większej mocy obliczeniowej, rozwiązania IaaS, Paas i SaaS nie są nam obce, ich przeznaczenie dedykowane jest określonej grupie odbiorców, daleko wykraczających poza zakres naszej oferty. Stąd ofertę uprościliśmy do minimum opierając się na realnych, wręcz fizycznych potrzebach naszych dotychczasowych klientów, biorąc pod uwagę ich zgłoszenia i prośby oraz weryfikując aktualne potrzeby rynkowe. Skupiamy się na dostarczaniu odpowiedniego rodzaju rozwiązań sprzętowo-programowych, dostosowanych do codziennego prowadzenia działalności w internecie.

cookie

Ciasteczka [ang. cookies] to niewielkie pliki tekstowe, przechowujące informacje związane z odwiedzanymi witrynami internetowymi

Zgodnie z art. 173 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800) informujemy, że serwis internetowy www.webserwer.pl, którego właścicielem jest Lingua-IT Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Huculskiej 18/3, wykorzystuje Pliki Cookies
(tzw. „ciasteczka”).


Pliki cookies przechowywane są w celu dostosowania i optymalizacji zawartości stron serwisu internetowego do indywidualnych preferencji użytkownika odwiedzającego serwis, tworzenia statystyk oglądalności serwisu, jak również utrzymania sesji zalogowanego użytkownika , dzięki czemu Użytkownik nie będzie zmuszony do ponownego logowania na każdej podstronie serwisu i usług z nim związanych, dostępnych wyłącznie dla użytkowników zalogowanych.


Przeglądarka internetowa (aplikacja służąca do przeglądania stron internetowych) domyślnie dopuszcza przechowywanie ciasteczek na urządzeniu końcowym użytkownika. Zmiana ustawień dotyczących plików cookies, w tym ich blokada, jest możliwa w każdym momencie podczas korzystania z serwisu alejezyki.pl. Brak zmiany ustawień w zakresie ciasteczek oznacza zgodę na przechowywanie ich w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym dostęp do informacji w nich zawartych.


Instrukcje dotyczące zmian ustawień plików cookies dla najpopularniejszych przeglądarek dostępne są na stronach producentów:


Wszystkie regulacje dotyczące plików cookies znajdują się w ustawie o Prawie Telekomunikacyjnym.

Biuro Obsługi Klienta


infolinia / pomoc techniczna

icotel. stacjonarne: 801 01 17 19

ico tel.komórkowe: 32 / 729 93 65

ico pomoc@webserwer.pl

Średnio 9.7 na 10 klientów jest zadowolonych z jakości działania naszego BOK-u i otrzymywanych rozwiązań na wysyłane zgłoszenia.
(dane na podstawie średniej przypadającej na 100 dokonanych zgłoszeń)

Jesteśmy dostępni:

ico

  • 365 dni w roku
  • 7 dni w tygodniu
  • 20h na dobę

Postaw na:

  • lokalizację usług w Polsce
  • prosty panel zarządzania
  • codzienne kopie zapasowe
    przechowywane aż 7 dni
  • 14-letnie doświadczenie
    w branży hostingowej

ico Jeśli nie znalazłeś w naszej ofercie istotnych informacji, rzutujących na wybór usług, masz ciekawą propozycję
(w tym również współpracy) zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mail aby dopytać o szczegóły.


icoPrzed dokonaniem zgłoszenia upewnij się:

* konto hostingowe, domena internetowa i jej rekordy DNS itp.


ico

Przygotowanie wszelkich informacji pomocnych w rozwiązaniu problemu, takich jak: typ usługi
i nazwy kont, terminy ważności, rodzaj i wersja używanego oprogramowania itp. przyspieszy realizację zgłoszonych zadań.

Dane firmy


Adres siedziby:

ico

Lingua-IT Sp. z o.o.
ul. Gallusa 10/12
40-594 Katowice

biuro czynne:
pon. - pt. 9.00-17.00

Spółka zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Katowice-wschód
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS: 0000361700

Kapitał zakładowy spółki: 450 000 zł opłacony w całości


Dane kontaktowe:

ico

tel. +48/32/3071822 (biuro)
e-mail: pomoc@webserwer.pl

Inf. administracyjne:

ico

REGON
NIP

241649053
634-27-53-869


Konto bankowe dla przelewów zagranicznych:

ico

Pekao SA II oddział Katowice

SWIFT
IBAN

PKOPPLPW
PL66124029591111001033826708


ico Do każdej zakupionej usługi przypisany jest unikatowy numer konta,
widoczny na wystawianych fakturach, na który należy dokonywać wpłat.

ico W tytule płatności prosimy podać numer faktury bądź nazwę konta
hostingowego w celu ułatwienia identyfikacji płatności
i poprawnego skojarzenia jej z wykupioną usługą.


icoMarka WEBSERWER.pl należąca do HOGA.pl S.A. i WASKO S.A.
jest obecnie własnością firmy Lingua-IT

Zaufaj swojej intuicji i naszemu doświadczeniu.

Informacje o wykorzystywanych technologiach, infrastrukturze serwerowej i zapleczu sprzętowym podajemy w informacjach o nas

Regulamin dla kont założonych do 19 lipca 2010r.

§1


Definicje

  1. Operator – Lingua-IT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach przy ul. Gallusa 10/12, posiadająca nr NIP: 634-27-33-869, o kapitale zakładowym w wysokości 400.000 złotych.
  2. Abonament – okres świadczenia przez Operatora Usług na rzecz Użytkownika. W zależności od rodzaju, Usługi świadczone są na czas określony (półroczny albo roczny) albo czas nieokreślony (*).
  3. Opłata Abonamentowa, Opłata - opłata wnoszona przez Użytkownika na rzecz Operatora za świadczenie Usług wybranych przez Użytkownika, w wysokości oraz w okresach rozliczeniowych uzależnionych od rodzaju Abonamentu.
  4. Poczta Elektroniczna, e-mail – usługa internetowa pozwalająca na wymianę korespondencji pomiędzy Użytkownikiem i Operatorem.
  5. Skrzynka Kontaktowa – zdefiniowany przez Użytkownika adres e-mail, przypisany do Serwera Klienta jako skrzynka kontaktowa, za pośrednictwem której prowadzona jest korespondencja pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem.
  6. Regulamin Prowadzenia Usług Internetowych, Regulamin - niniejszy dokument, określający sposób korzystania z Usług Operatora, dostępny na stronie internetowej http://webserwer.pl/regulamin.html.
  7. Serwer Klienta - system internetowy udostępniony przez Operatora umożliwiający Użytkownikowi korzystanie z wybranych przez Użytkownika Usług.
  8. Siła wyższa - zdarzenie zewnętrzne, niezależne od stron, którego wystąpienia lub skutków nie dało się przewidzieć bądź im zapobiec, albo gdy zapobieżenie tym skutkom wiązałoby się z nadmiernymi trudnościami lub kosztami. Za okoliczności stanowiące Siłę Wyższą uznaje się przede wszystkim wojnę, klęski żywiołowe, strajki, awarie lub inne zakłócenia w działaniu sieci telekomunikacyjnej, a także nadzwyczajne działania rządowe i administracyjne oraz działania podmiotów mających wpływ na wykonanie Usługi, a których działalność jest niezależna od Operatora.
  9. Tabela Opłat - cennik Usług hostingowych oraz rejestracji i przedłużania domen internetowych, nie stanowiący oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, dostępny na stronie internetowej www.webserwer.pl/ . Tabela Opłat stanowi integralną część Regulaminu.
  10. Usługi webserwer.pl – usługi świadczone przez Operatora w ramach webserwer.pl, których oferta dostępna jest na stronie internetowej www.webserwer.pl/hosting i www.webserwer.pl/domeny .
  11. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną korzystająca z Usług oferowanych przez Operatora, zarówno w Wersji Testowej, jak i w Wersji Pełnej. 
  12. Wersja Pełna – dostęp Użytkownika do pełnej funkcjonalności Serwera Klienta lub Usług, na czas określony albo nieokreślony (*). 
  13. Wersja Testowa - dostęp Użytkownika do testowej funkcjonalności Serwera Klienta lub Usług na czas określony 14 dni (*).
  14. Panel Administracyjny – aplikacja internetowa służąca do zarządzania przez Użytkownika funkcjami Serwera Klienta.
  15. Umowa - umowa zawierana pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem, której przedmiotem są Usługi świadczone przez Operatora.

(*) dotyczy wybranych Usług
 

§2

Zasady świadczenia Usług

  1.  W celu rozpoczęcia korzystania z Usług Użytkownik zakłada Serwer Klienta poprzez wypełnienie formularzy opublikowanych na stronie internetowej Operatora http://www.webserwer.pl i potwierdzenie poprawności wprowadzonych danych poprzez  wybór opcji ‘Zakładam Serwer’.
  2. Po założeniu Serwera Klienta Użytkownik uzyskuje dostęp do Wersji Testowej Serwera Klienta na okres 14 dni. Po upływie ww. okresu Serwer Klienta zostaje trwale usunięty wraz z wprowadzonymi przez Użytkownika danymi, chyba że Użytkownik dokona aktywacji Pełnej Wersji Serwera Klienta w sposób określony w ust. 3 poniżej.
  3. Aktywowanie Serwera Klienta do Wersji Pełnej następuje poprzez wybranie w Panelu Administracyjnym opcji ‘Aktywuj konto’ albo poprzez dokonanie Opłaty Abonamentowej - w zależności od Usługi. Od momentu aktywowania
    Wersji Pełnej Serwera Klienta:
    a. Użytkownik uzyskuje dostęp do wybranych Usług świadczonych przez Operatora,
    b. liczony jest 14-dniowy termin na uiszczenie przez Użytkownika Opłaty Abonamentowej,
    c. liczony jest okres obowiązywania Umowy zgodnie z wybranym Abonamentem (pod warunkiem uiszczenia Opłaty Abonamentowej).
  4. Z tytułu świadczenia Usług przez Operatora Użytkownik zobowiązany jest do uiszczania Opłaty Abonamentowej w wysokościach określonych w Tabeli Opłat, stanowiącej Załącznik do niniejszego Regulaminu, na zasadach określonych w § 5 niniejszego Regulaminu. 
  5. W przypadku nie uiszczenia przez Użytkownika Opłaty Abonamentowej w terminie 14 dni od dnia aktywacji, konto ulega trwałemu usunięciu wraz z zawartością wprowadzoną przez Użytkownika, bez dodatkowego wezwania Użytkownika do uiszczenia Opłaty Abonamentowej.
  6. Uiszczenie Opłaty Abonamentowej w terminie do 14 dni od dnia aktywacji jest równoznaczne z zawarciem przez Użytkownika z Operatorem Umowy, przy czym za datę rozpoczęcia świadczenia Usług przyjmuje się datę aktywowania Wersji Pełnej Serwera.
  7. Wszystkie dane dotyczące Użytkownika oraz Usług rejestrowane są wyłącznie w zasobach sieci Operatora oraz dla celów związanych z ich świadczeniem na rzecz Użytkowników. 
  8. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych oraz do ich poprawiania.


§3

Okres świadczenia Usług

  1. Operator zobowiązuje się do świadczenia Usług na rzecz Użytkownika przez okres zdefiniowany w wybranym Abonamencie, a w przypadku Usług świadczonych przez czas nieokreślony, przez okres na jaki wniesiona została Opłata Abonamentowa albo do chwili rozwiązania Umowy.
  2. W przypadku konieczności czasowego odłączenia dostępu do Usługi, Operator zobowiązuje się do poinformowania o tym Użytkowników z wyprzedzeniem, chyba że zachodzą okoliczności, o których mowa w § 4 ust. 1 niniejszego Regulaminu.
  3. Użytkownik upoważnia Operatora do opublikowani nazwy firmy i adres serwisu WWW Użytkownika w Liście Referencyjnej Użytkowników Usług Operatora, chyba że Użytkownik postanowi inaczej.

§4

Wyłączenie odpowiedzialności

1.   Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku:

  1. braku ciągłości świadczenia Usług niezawinionych przez Operatora,
  2. nieprawidłowego użytkowania Usług przez Użytkownika, w szczególności poprzez stosowanie oprogramowania lub urządzeń, które mogą mieć wpływ na stabilną pracę serwerów,
  3. podania nieprawdziwych lub niepełnych danych przy rejestracji Usług przez Użytkownika,
  4. działania czynników zewnętrznych lub osób trzecich (np. awarie łącz telekomunikacyjnych, sprzętu, oprogramowania),
  5. trwałego usunięcia Serwera Wirtualnego wraz z wprowadzonymi danymi w następstwie nieaktywowania przez użytkownika Wersji Pełnej lub opóźnienia w dokonaniu przez Użytkownika jakiejkolwiek wymaganej Opłaty,
  6. działania Siły Wyższej.
  1. Za brak ciągłości dostarczania Usług trwający ponad 3 (trzy) dni, Operator zobowiązuje się do rekompensaty w postaci przedłużenia okresu obowiązywania Umowy o 7 (siedem) dni za każde zakończone 24 (dwadzieścia cztery) godziny braku dostępu do Usługi, chyba, że zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. 1.
     

§5

Wniesienie Opłaty Abonamentowej, bezpieczeństwo

  1. Z tytułu świadczenia Usług przez Operatora Użytkownik zobowiązany jest do uiszczania Opłaty Abonamentowej w wysokościach określonych w Tabeli Opłat.
  2. Opłaty Abonamentowe uiszczane są w trybie rocznym, półrocznym, lub miesięcznym, zgodnie z rodzajem Usługi i Abonamentu wybranym przez Użytkownika przy zakładaniu Serwera Klienta lub przy zamówianiu kolejnych Usług.
  3. Opłata uiszczana jest przez Użytkownika na rachunek bankowy Operatora wskazany w fakturze/fakturze „pro forma”.
  4. Użytkownik dokonuje wpłaty na rachunek bankowy Operatora na podstawie faktury „pro forma" wystawianej przez Operatora po aktywowaniu Wersji Pełnej Serwera Klienta i wysyłanej do Użytkownika za pośrednictwem Poczty Elektronicznej na Skrzynkę Kontaktową. Faktura VAT jest wystawiana po zaksięgowaniu Opłaty Abonamentowej na rachunku bankowym Operatora i przesyłana do Użytkownika za pośrednictwem Poczty Elektronicznej.
  5. W przypadku Usług rozliczanych w okresach półrocznych lub rocznych, na 30 (trzydzieści) dni przed końcem okresu rozliczeniowego Użytkownik otrzymuje Pocztą Elektroniczną fakturę „pro forma” na kolejny okres Abonamentowy, chyba że Użytkownik ww. terminie rozwiąże Umowę w trybie wskazanym w § 6 ust. 3 Regulaminu.
  6. Użytkownik jest zobowiązany do terminowego dokonywania Opłat Abonamentowych za zamówione Usługi.
  7. W przypadku braku zapłaty za kolejny okres Abonamentowy, w terminie określonym w fakturze/fakturze „pro forma”, Serwer Klienta zostaje trwale usunięty wraz z danymi wprowadzonymi przez Użytkownika po upływie 14 (czternastu) dni od ostatniego dnia terminu płatności faktury/faktury „pro forma”.
  8. Nie uiszczenie Opłaty Abonamentowej jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy przez Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym z następstwami określonymi w § 6 ust. 3 Regulaminu.
  9. Opłata Abonamentowa jest kosztem użytkowania przez Użytkownika Serwera Klienta przez okres podany w fakturze/fakturze „pro forma”. Opłata nie obejmuje pozostałych kosztów użytkowania (‘Koszty Użytkownika’), a w szczególności związanych z uzyskaniem dostępu komutowanego, bądź jakiegokolwiek innego dostępu do Internetu, zakupu sprzętu i oprogramowania do korzystania z Usług, zakupu własnej domeny internetowej i innych kosztów związanych z dostępem do ww. Usług  Koszty Użytkownika obciążają wyłącznie Użytkownika.
  10. Pozostałe Usługi świadczone przez Operatora, takie jak sprzedaż domen internetowych, dodatkowa przestrzeń, dodatkowy transfer i inne są rozliczane na podstawie odrębnych faktur.
     

§6

Rozwiązanie Umowy

  1. W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień Umowy, niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, Operator poinformuje Użytkownika o nieprawidłowościach lub naruszeniu prawa z jednoczesnym wezwaniem Użytkownika do podjęcia niezwłocznych działań, niezbędnych dla usunięcia danej nieprawidłowości lub naruszenia, wyznaczając mu w tym celu odpowiedni termin. W przypadku bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu, Operator może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym. Wypowiedzenie skutkuje przepadkiem wniesionej Opłaty Abonamentowej.
  2. Operator zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym albo podwyższenia Opłaty Abonamentowej w stosunku do Opłat wskazanych w Tabeli Opłat w przypadku, gdy Użytkownik swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z Usługą, wpływa w niekorzystny sposób na stabilną pracę serwera lub przekracza miesięczny limit przesyłu danych określony w Tabeli Opłat. Decyzję w tym zakresie podejmuje jednostronnie Operator, przekazując jednocześnie Użytkownikowi uzasadnienie podwyższenia Opłaty Abonamentowej. Postanowienia § 6 ust. 1 stosuje się odpowiednio.
  3. Użytkownikowi przysługuje w każdym czasie prawo do rozwiązania Umowy zawartej na czas określony z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, przy czym:
  1. wypowiedzenie powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
  2. wypowiedzenie takie skutkuje przepadkiem całości wniesionej Opłaty Abonamentowej i trwałym usunięciem Serwera Klienta wraz z danymi wprowadzonymi przez Użytkownika.
  1. Operatorowi przysługuje w każdym czasie prawo do rozwiązania Umowy z Użytkownikiem ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:
  1. Usługi są wykorzystywane przez Użytkownika niezgodnie ze swoim przeznaczeniem,
  2. Usługi są wykorzystywane przez Użytkownika do celów niezgodnych z prawem,
  3. treści ujawniane przez Użytkownika naruszają przepisy prawa lub są rażąco sprzeczne z powszechnie obowiązującymi normami etycznymi/moralnymi/obyczajowymi,
  4. Użytkownik działa w jakikolwiek sposób na szkodę Operatora,
  5. z przyczyn technicznych lub innych ważnych względów wykonanie Umowy okazałoby się gospodarczo niemożliwe bądź nieuzasadnione lub związane z nadmiernymi do przezwyciężenia trudnościami.
  6. Użytkownik nie opłacił Opłaty Abonamentowej w terminie określonym w fakturze/fakturze „proforma”.
  1. Rozwiązanie Umowy z przyczyn określonych w § 6 ust. 4 pkt a, b, c lub d pociąga za sobą przepadek całości wniesionej Opłaty Abonamentowej.
  2. W przypadku Abonamentu udzielonego na czas nieokreślony, Operatorowi, jaki i Użytkownikowi przysługuje w każdym czasie prawo wypowiedzenia Umowy za jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem wypowiedzenia na koniec miesiąca kalendarzowego.
  3. W przypadku rozwiązania Umowy zgodnie z § 3, § 4 lub § 6, Serwer Klienta wraz z danymi wprowadzonymi przez Użytkownika zostanie trwale usunięty w terminie 14 (czternaście) dni od dnia rozwiązania Umowy.
  4. Niezależnie od uprawnienia określonego w § 6 ust. 2, Operator zastrzega sobie prawo wyłączenia w całości lub części Serwera Klienta w przypadku, gdy sposób korzystania przez Użytkownika z Usług ma niekorzystny wpływ na stabilność lub bezpieczeństwo oprogramowania lub urządzeń Operatora, na okres nie dłuższy niż do czasu usunięcia nieprawidłowości przez Użytkownika.
  5. Użytkownik nie może bez uprzedniej pisemnej zgody Operatora przenieść na inne osoby praw lub obowiązków wynikających z Umowy, jak również udostępniać do korzystania na rzecz osób trzecich Usług w całości lub części, odpłatnie albo nieodpłatnie.
  6. Łączna i całkowita odpowiedzialność Operatora za wszystkie szkody związane z wykonywaniem Umowy z Użytkownikiem, niezależnie od podstawy prawnej dochodzenia odszkodowania jest ograniczona do rzeczywistych strat (damnum emergens) z wyłączeniem utraconych korzyści (lucrum cessans) i równocześnie jest ograniczona ze wszystkich tytułów do kwoty stanowiącej:
  1. w przypadku rozliczenia półrocznego – równowartość ostatniego 1-miesięcznego okresu rozliczeniowego;
  2. w przypadku rozliczenia rocznego – równowartość ostatniego 3-miesięcznego okresu rozliczeniowego
  3. w przypadku rozliczenia miesięcznego – równowartość ostatniego 3-miesięcznego okresu rozliczeniowego.

Ograniczenia odpowiedzialności nie obejmują przypadków, kiedy ograniczenie odpowiedzialności jest niedopuszczalne bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności nie obejmuje szkód wyrządzonych z winy umyślnej Operatora.
 

§7  POLITYKA PRYWATNOŚCI i OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Niniejsza polityka prywatności zabezpiecza prawa Użytkowników Serwisu dotyczące zbierania i przechowywania danych, jakie Użytkownicy świadomie lub nieświadomie pozostawiają podczas korzystania z Serwisu.

  1. Serwis pod żadnym pozorem nie udostępnia osobom trzecim danych podawanych przez Użytkownika oraz informacji jakie są automatycznie zbierane, przetwarzane i zapisywane za pomocą systemu informatycznego działającego w ramach Serwisu.
  2. Dane dotyczące stron internetowych podawane przez Użytkownika i gromadzone przez Serwis w celu realizacji usług stanowią własność majątkową Użytkownika i bez jego zgody nie mogą być udostępniane w jakiejkolwiek formie.
  3. Rejestracja w Serwisie oraz dostęp do danych dotyczących stron internetowych podawanych przez Użytkownika na stronach panel.webserwer.pl oraz poczta.webserwer.pl są chronione za pomocą szyfrowania komunikacji (certyfikat SSL).
  4. Informacje podawane przez Użytkownika podczas rejestracji, takie jak adres e-mail oraz imię będą wykorzystywane przez Administratora do komunikacji z Użytkownikiem drogą elektroniczną.
  5. Akceptując niniejszy regulamin Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wysyłane wiadomości e-mail mogą mieć charakter informacyjny, edukacyjny, a także handlowy.
  6. Użytkownik, w trakcie rejestracji konta w Serwisie, dobrowolnie podaje dane osobowe w celu zawarcia umowy na świadczenie usługi hostingu i utrzymania domen
  7. Dane osobowe użytkownika będą przetwarzane przez Administratora zgodnie z poniższą klauzulą informacyjną:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lingua-IT Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Gallusa 10/12

2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane i są niezbędne celu wykonania umowy na świadczenie usługi hostingu i poczty webserwer.pl

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą:

a) pracownicy firmy Lingua-IT Sp. z o.o. w celu realizacji usług wynikających z umowy;

b) biuro rachunkowe obsługujące rozliczenia spółki Lingua-IT Sp. z o.o.;

c) w przypadku rejestracji domeny lub wystawienia certyfikatu SSL na Państwa wniosek - także odpowiednie związane z wykonamiem tej usługi podmiotu, jak rejestry domen, urzędy certyfikacji itp. w tym działające poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej.

3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy i świadczenia wynikających z niej usług; posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

4. W celu poprawienia swoich danych może Pan/Pani zalogować się do swojego konta hostingowego i  dokonać zmiany danych.

5. W celu usunięcia konta wraz z podanymi danymi należy napisać zgłoszenie na adres pomoc@webserwer.pl. Należy mieć na uwadze, że w trakcie usuwania konta z platformy webserwer.pl Pana/Pani dane rozliczeniowe, które mogą zawierać dane osobowe, nie zostaną usunięte, jeśli Pan/Pani dokonywał/a płatności za usługę webserwer.pl. 

6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
7. Podanie przez Pana/Panią danych jest niezbędne do zawarcia umowy i realizacji usługi, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie uniemożliwienie rejestracji w serwisie webserwer.pl i niemożność korzystania z usługi;
8. Serwis korzysta z narzędzi gromadzących dane statystyczne, do celów reklamowych lub pomagających Administratorowi w optymalizacji treści serwowanych Użytkownikowi takich jak: Google Analytics, Google AdWords, Google Optimize, Google Tag manager, Facebook Pixel oraz innych narzędzi analityczno-optymalizacyjnych, które zostały zainstalowane w obrębie witryny Serwisu. Użytkownik może ograniczyć lub wyłączyć tego typu narzędzia poprzez wyłączenie obsługi JavaScript lub w inny sposób zmienić ustawienia używanej przeglądarki. Użytkownik może również ustawić odpowiedni poziom ochrony i uprawnień swojego konta Google, Facebook i innych dostawców.
9. Serwis stosuje mechanizm "cookies". Cookies (ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, wykorzystywane m.in. do zapamiętania danych niezbędnych do logowania w serwisie. Zawierają one unikalny identyfikator użytkownika, informacje na temat systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej z jakiej korzysta użytkownik itp. Ciasteczka nie zawierają danych osobowych i nie umożliwiają identyfikacji osoby. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz nieusuwanie ich z dysku komputera.

§8

Postanowienia końcowe

  1. Reklamacje składane przez Użytkowników dotyczące świadczonych Usług będą rozpatrywane przez Operatora w terminie 30 (trzydzieści) dni od zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem panelu ‘Wyślij Zgłoszenie’ udostępnionym pod adresem http://pomoc.webserwer.pl.
  2. Użytkownik zostanie poinformowany o wyniku złożonej reklamacji za pośrednictwem Poczty Elektronicznej na Skrzynkę Kontaktową.

     

§9

Postanowienia końcowe

  1. Wypełnienie formularzy opublikowanych na stronie internetowej Operatora http://www.webserwer.pl i potwierdzenie poprawności wprowadzonych danych poprzez wybór opcji ‘Zakładam Serwer’ jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Operator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści niniejszego Regulaminu w każdym czasie, po uprzednim poinformowaniu Użytkowników, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem,  na stronie głównej www.webserwer.pl.
  3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 19 lipca 2010 r.

    Lingua-IT sp. z o.o.
    ul. Gallusa 10/12
    40-594 Katowice

Wysoką jakość usług zapewnia nowoczesna i wydajna infrastruktura serwerowa

Nasze usługi świadczymy w oparciu o wysokiej jakości sprzęt wiodących producentów, stosując innowacyjne rozwiązania pozwalające automatyzować codzienne działania i ułatwiające zarządzanie usługami.
Nie idziemy na kompromisy stosując niskobudżetowy sprzęt klasy PC, nieprzystosowany do wysokich obciążeń i długotrwałego działania
choć z pewnością pozwoliłoby to jeszcze bardziej obniżyć ceny.
Stawiamy na niezawodność i wydajność, dlatego w naszych klastrach znajdują się wyłącznie rackowe serwery DELL PowerEdge i HP ProLiant oraz macierze dyskowe Equallogic i Fujitsu, o zróżnicowanych parametrach w zależności od nadanej im roli.

Wyposażenie naszych serwerów stanowią m.in.:

  • 2 i 4-rdzeniowe procesory xeon®
  • 8 - 144 GB RAM ECC
  • macierze z HDD 1-2 TB SAS 15k
  • SSD w roli dysków systemowych

To właśnie nowoczesny sprzęt o dużej mocy obliczeniowej, szybkości, pojemności i wysokiej stabilności stanowi o wysokiej jakości świadczonych przez nas usług. Wpływa to zasadniczo na wysokie limity parametrów, lub też ich całkowity brak, bez potrzeby stosowania automatycznych, natychmiastowych blokad dostępu do usług w przypadku ich chociażby chwilowego przekroczenia. Wykorzystując rozwiązania failover i load balancing odczuwalność awarii - w razie ich wystąpienia bądź braku dostępu - dla naszych klientów jest znikoma.

FAILOVER

System oparty na wirtualizacji adresacji IP, oraz duplikacji wrażliwego elementu systemu. Dzięki czemu w przypadku awarii jednego z kluczowych serwerów ruch przenoszony jest na drugi, aktywny serwer, przejmujący rolę poprzednika. W ten sposób odczuwalność awarii dla klienta końcowego jest zmniejszana zaledwie do czasu przeładowania strony WWW
lub ponownego połączenia.

LOAD BALANCING

Rozwiązanie sprzętowe bądź programowe mające na uwadze wzrost dostępności i wydajności aplikacji, funkcje rozkładania ruchu oraz zwiększanie mocy obliczeniowej poprzez dostawianie kolejnych serwerów
do już istniejącej infrastruktury.

Sprint Data Center logo Serwery webserwer.pl są zlokalizowane w Sprint Data Center - polskim, nowoczesnym centrum przechowywania i przetwarzania danych klasy TIER III (ANSI/TIA-942) uruchomionym w 2010r. Zdajemy sobie sprawę, że profesjonalne Centrum Danych musi zapewniać nie tylko dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań, ale przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa. SDC posiada szereg certyfikatów i świadectw potwierdzających pełen profesjonalizm, i wysoką jakość świadczonych usług. Należą do nich m.in.:

  • Certyfikat ISO 9001:2008
  • Certyfikat NATO AQAP 2110:2006
  • Certyfikat Systemu Jakości WSK W-33/5/2011
  • Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I Stopnia nr SBPU004411T, SBPN004311T, SBPK005310T
    oraz III Stopnia nr SBPN004506T
  • Certyfikat Akredytacji nr 312/2009 w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
Centrum Danych Sprint

Kluczowe cechy Sprint DC


  • Wydzielone strefy bezpieczeństwa dostępu
  • Monitoring wizyjny z systemem rejestracji danych (2 tyg. czas przechowywania obrazu z kamer)
  • 24 godzinny nadzór osobowy
  • Trzy niezależne łącza dostępowe o przepustowości 10Gbps - TP, TK, OLMAN (jedno do węzła KIX)
  • Własna stacja transformatorowa SN zasilana dwutorowo
  • Agregat prądotwórczy 700kVA umożliwiający 25 godzinne funkcjonowanie na jednym tankowaniu
  • Zasilacze awaryjne UPS pracujące w układzie redundancji N+1
  • System klimatyzacji oparty o wodę lodową oraz free cooling, pracujący w układzie redundancji N+1
  • Redundantny system detekcji pożaru oparty o system wczesnej detekcji TITANUS oraz standardowe czujki p.poż.
  • System gaszenia pożaru aerozolem

Bezpieczna lokalizacja i kontrola dostępu


monitoring Obiekty SDC znajdują się na terenie niezagrożonym klęskami żywiołowymi (powodzie, wichury, trzęsienia ziemi, tąpnięcia) i są chronione stałą, całodobową kontrolą pracowników ochrony oraz 24h monitoringiem wizyjnym z pełnym zapisem wydarzeń. Dostęp do pomieszczeń nadzoruje nowoczesny system dostępowy z pełną rejestracją wizyt (logowanie i raportowanie wejść/wyjść) oraz systemy antywłamaniowe. Wejście do sali operacyjnej zawsze odbywa się w asyście personelu technicznego, czuwającego nad bezpieczeństwem całej operacji

Wszystkie podejmowane środki ostrożności mają na celu wyeliminowanie jakiejkolwiek możliwości dostępu do infrastruktury serwerowej przez osoby do tego nieupoważnione

Niezawodne zasilanie energetyczne


UPS Socomec Green Power

Nieprzerwaną pracę DC zabezpiecza własna stacja transformatorowa oraz przemysłowy agregat prądotwórczy o mocy 1000 KM, przystosowany do pracy ciągłej. Na całościowy system zasilania energetycznego składają się:

  • Dwutorowe zasilanie ze stacji średniego napięcia (SN)
  • Własna stacja transformatorowa SN
  • Własny agregat prądotwórczy 700kVA - podtrzymujący pracę
    przez 25h na jednym tankowaniu przy maksymalnym obciążeniu,
    z możliwością tankowania „w locie”
  • Zasilacze awaryjne UPS Socomec Green Power 200kVA, pracujące w układzie redundancji N+1 [do 15min pracy przy pełnym obciążeniu]

Systemy klimatyzacyjne


system klimatyzacyjny w DCZainstalowany w pomieszczeniach precyzyjny system klimatyzacyjny działa na zasadzie redundancji oraz automatycznej kontroli temperatury i wilgotności. Zapewnia optymalną temperaturę na poziomie 23°C ± 2°C oraz wilgotność powietrza na poziomie 50 rH% ± 10%. Niepalna podłoga techniczna umożliwia szybki dostęp do wszystkich instalacji obiektu a jej dopuszczalna obciążalność wynosi aż 2500 kg/m2. Wszystkie instalacje zlokalizowane są poza pomieszczeniem serwerów w tzw. korytarzu technicznym, co nie tylko ułatwia serwis urządzeń bez konieczności wejścia do serwerowi, ale gwarantuje także wyeliminowanie negatywnych skutków awarii instalacji.

Ochrona przeciwpożarowa


ppożOchronę na wypadek pożaru zapewnia system ppoż. oparty o czujki ppoż. oraz system wczesnej detekcji pożaru typu VESDA, wykorzystujący najnowocześniejsze techniki walki z ogniem oparte na gaszeniu aerozolem, obojętnym dla sprzętu elektronicznego. Systemy te zainstalowane są zarówno w przestrzeni serwerowej, jak i pod podłogą techniczną.

Sprawdź dostępność domeny

  • .pl - 20zł
  • .com.pl .net.pl .org.pl - 15zł
  • .com .net .org - 35zł
  • .eu - 30zł
  • regionalne np. waw.pl - 8zł
tani hosting www

tani hosting
hosting stron internetowych

Najtańszy sposób zaznaczenia swojej obecności w Sieci. Usługa ta jest dedykowana osobom prywatnym oraz małym i średnim firmom. Pozwala niewielkim kosztem opublikować i utrzymywać własne strony www oraz bez ograniczeń korzystać z poczty e-mail.

Konta hostingowe na platformie LINUX lub WINDOWS

serwery VPS

serwery VPS
hosting VPS

Wirtualne serwery VPS — stanowią pomost między hostingiem współdzielonym, a serwerami dedykowanymi. Na pojedynczym, fizycznym serwerze firmy hostingowej, uruchamianych jest wiele (najczęściej kilka) maszyn wirtualnych.

dla wymagających funkcjonalności
przy zachowaniu korzystnej ceny

serwer dedykowany

serwery dedykowane
tanie serwery

Serwery dedykowane polegają na wynajęciu fizycznego serwera o ściśle określonych parametrach. Klient otrzymuje zasoby serwera (procesor, pamięć RAM, dyski) do wyłącznej dyspozycji.

Możliwości własnej maszyny
bez konieczności fizycznej instalacji

strony www

o WEBSERWER.pl

To przede wszystkim usługi hostingowe.

Nasza oferta obejmuje rejestrację domen
internetowych, utrzymanie stron www na:

  • serwerach współdzielonych,
  • wirtualnych serwerach prywatnych (VPS),
  • serwerach dedykowanych,

oraz firmowe konta poczty e-mail.


Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie
świadczone usługi były najwyższej jakości,
kompatybilne z często wykorzystywanymi
technologiami, komfortowe w użytkowaniu
i przede wszystkim proste w zarządzaniu


Jeśli szukasz stabilnej i pewnej platformy dla swoich danych, wypróbuj nasze pakiety.
Dajemy na to dwa tygodnie bez zobowiązań
bez ograniczeń czy ukrytych klauzul.

PLN4

Gramy fair: stawiamy jasne warunki,
stosujemy przejrzystą politykę cenową,
nie ukrywając opłat drobnym drukiem
w wielostronicowych regulaminach.
Cenimy prostotę stosowanych rozwiązań
i braku komplikacji przy codziennym korzystaniu z dostarczanych usług.


  • Nie możesz dodzwonić się
    do dotychczasowego usługodawcy?
  • Doprosić o reakcję na zaistniałe problemy?
  • Twoja strona www nie działa kolejny dzień?
  • Straciłeś wszystkie dane ?!

Nie zwlekaj dłużej! Działamy w branży IT
i na rynku usług internetowych od ponad 12 lat, przy czym utrzymanie nieustannej dostępności do tysięcy kont e-mail, serwisów internetowych oraz domen jest naszym priorytetem.

Komunikaty

Uwaga na maile z fakturą

Pojawiło się mnóstwo maili z podejrzaną zawartością o treści:
Dzień dobry
W załączniku przesyłam fakturę VAT
Proszę u siebie wydrukować i zrealizować
Pozdrawiam
Prosimy na nie uważać

Wymiana dysków

Dzisiaj (08.01.2016) w okolicach godziny 23 planujemy wymianę kilku dysków w macierzy w związku z czym nastąpi 20 minutowa przerwa w usłudze.

 

Rozbudowa macierzy

Ze względu na rozbudowę macierzy musieliśmy chwilowo wyłączyć część usług. Wznowienie usług planujemy na godz. 22.

Wszystkie Komunikaty

tłumaczenia